Vælg dit land eller din region.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Skarpt design af mobiltelefoner vender tilbage til Japan! Dai Zhengwu kræver implementering af One Sharp-ånd

Core Technology News, Hon Hais Sharp lancerede officielt high-end modellen AQUOS R3 den 16.. Det er underforstået, at mobiltelefondesignet er designet af det japanske hovedkvarter sammenlignet med det forrige design af Hon Hai's Kangfa, lig med Sharp. Nøglen til tilbagevenden af ​​mobiltelefoner til japansk afstamning er at implementere One Sharp-konceptet, som Sharp-præsident Dai Zhengwu anmodede om.

Efter kapitalandelen i Hon Hai i april 2016 lancerede Sharp den første mobiltelefon SHARP P1, som blev returneret til det taiwaniske marked af Sharp-mærket i Taiwan i juli. På grund af den hastende tid, blev den imidlertid introduceret direkte til Taiwan. Sharp fokuserer på Japan-design og tiltrækker taiwanske forbrugere.

På grund af gruppens strategiske faktorer blev den senere Sharp-mobiltelefon, der blev solgt i Taiwan, imidlertid designet af Kangfa Technology, det daværende agentursalgsfirma, og begyndte at introducere produkter fra Taiwans forsyningskæde, herunder brugen af ​​mobiltelefonchips produceret af MediaTek. .

En sådan strategi afspejles imidlertid i markedsføringsstrategien på markedet. Det gør også skarpe mobiltelefoner for det meste baseret på modeller på indgangsniveau, og har sjældent flagskibsmodeller, hvilket også påvirker brandets image.

Efter at Dai Zhengwu trådte ind i præsident Sharps anden periode, begyndte han at kræve, at designdominansen skal vende tilbage til Sharp-hovedkvarteret for at få de tidligere decentraliserede designrettigheder tilbage. Det er underforstået, at Dai Zhengwu mener, at Sharps japanske afstamning er den største fordel, så selvom produktionen stadig er ansvarlig for Fu Zhikang, er design og salg alle domineret af Sharp.

Det er også værd at bemærke, at Sharp næsten var en selvstændig model før. Sammenlignet med Samsungs andre taktikker i branchen er Sharps strategi åbenlyst svag. Nu er det også begyndt at vedtage hovedmodellerne i forskellige rækker. Zhenpus omdømme på mobiltelefonmarkedet vil også afspejles i Dai Zhengwus udskrift som præsident Sharp.